سیب دانلود

از دانلود لذت ببرید.

با سلام ... ورود شمارا به وب سایت سیب دانلود .خوش آمد میگوییم .در سیب دانلود عضو شوید و از امکانات مختلف استفاده کنید. همراه با سیب دانلود از دنیای مجازی لذت ببرید

[ پنج شنبه 21 آذر 1392برچسب:,

] [ 11:39 ] [ سامانی پور ]

[ ]

بازی اندروید جاده سروصدا

Road Smash : عاشق اتومبیل های گران قیمت هستید و از سرعت و هیجان لذت میبرید ؟ بازی های مسابقه ای را دوست دارید ؟ شجاعت کافی برای پذیرفتن چالش دارید؟  پس بازی هیجان انگیز Road Smash  برای شما ساخته شده ! پشت فرمان جالب ترین اتومبیل ها بنشینید ، به عنوان پادشاه جاده با دوستانتان به رقابت بپردازید ، همچنین در تعقیب وگریز و درگیری با پلیس در جاده شرکت کنید. Road Smash فرصتی است تا یک مسابقه خیابانی واقعی را احساس کنید. جهت مشاهده تصاویر بازی و دانلود آن به ادامه مطلب مراجعه فرمایید.

 

  دانلود بازی Road-Smash

 

 

 

 


ادامه مطلب

[ جمعه 3 آبان 1392برچسب:,

] [ 11:40 ] [ سامانی پور ]

[ ]

بازی اندروید کشتن تمام زامبی ها Kill All Zombies  : اماده باشد تا در حین دوچرخه سواری در خیابان های شلوغ تمام زامبی هایی که سر راه شما سبز میشوند را بکشید. در بازی اکشن Kill All Zombies ابزارهای جنگی خود را ارتقا دهید و امتیاز خود را نسبت به دوستانتان افزایش دهید. از ویژگی های این بازی میتوان حرکت در میان مناظر مختلف ، به روز رسانی رایگان ، گرافیک HD رنگارنگ را نام برد . جهت دانلود این بازی اندروید و مشاهده تصاویر بیشتر از محیط بازی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید.

 

 

 

دانلود بازی Kill-All-Zombies

 

 

 

 


ادامه مطلب

[ جمعه 3 آبان 1392برچسب:,

] [ 11:34 ] [ سامانی پور ]

[ ]

 

 

 

بازی اندروید پادشاهی ساز Kingdom Builder v1.0.1 : این بازی هیجان انگیز در ۳ سطح : محلی با دوستان خود ، در یک دستگاه و یا آنلاین با بازیکنان در سراسر جهان است.  به دوستان خود نشان دهید چگونه با شکوه ترین پادشاهی را میتوان ساخت . در مکانهای سودآور و پرمنفعت مستقر شوید و اقدامات خاص را قبل از اینکه دیگر بازیکنان آنها را بگیرند از آن خود کنید . این راهی برای گرفتن امتیاز است ، طوریکه منجر به پیروزی شما در پایان بازی میگردد . تغییر پیکربندی محیط و شرایط پیروزی در هر بازی  باعث میشود که شما هرگز احساس نکنید همان بازی را دو باره انجام میدهید . به همین دلیل Kingdom Builder همیشه هیجان انگیز باقی می ماند و احساس جدید در هربار بازی خواهید داشت.

 

 

 

Kingdom-Builder

 

 

 

برای دریافت فایل به ادامه ی مطلب مراجعه کنید.


ادامه مطلب

[ جمعه 3 آبان 1392برچسب:,

] [ 11:9 ] [ سامانی پور ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه